W repertuarze znajdą się interpretacje ko­lęd, pastorałek i piosenek świątecznych. Usłyszymy tradycyjne, znane melodie, ale także utwory mu­sicalowe o tematyce bożonarodzeniowej, które skła­niają do zadumy i zatrzymania się nad istotą narodzin wcielonej Miłości

Agnieszka Przekupień

Urodziła się w Zakopanem. Jest absolwentką Akademii Muzycznej w Gdańsku (specjalność: musical) oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (wydział polonistyki). Współpracuje z Operą i Filharmonią Podlaską w Białymstoku, Teatrem Muzycznym w Gdyni, Teatrem Muzycznym w Łodzi, Teatrem Rampa na Targówku, Teatrem Roma w Warszawie, Operą Krakowską. Najważniejsze role to: Anna Schilling („Kopernik”), Jenna („Waitress”), Amneris („Aida”), Ellen (Miss Saigon), Lara Guichard („Doktor Żywago”), Stephanie Mangano („Gorączka Sobotniej Nocy”), Fantyna („Les Misérables”), Maria Magdalena („Jesus Christ Superstar”), Roksana („Cyrano”), Maria Rainer („Dźwięki muzyki”). Współpracowała też z Teatrem Pieśń Kozła we Wrocławiu, gdzie występowała w spektaklu „Return to the Voice” jako dublerka Anny Marii Jopek. Laureatka Teatralnej Nagrody Muzycznej im. Jana Kiepury dla Najlepszej Wokalistki Musicalowej 2018 za rolę Lary Guichard w spektaklu „Doktor Żywago”, a ponadto laureatka wielu festiwali (m.in.: Pamiętajmy o Osieckiej, Studencki Festiwal Piosenki w Krakowie, Przegląd Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu). Od 2015 roku współpracuje z Piotrem Rubikiem w roli solistki. Nagrała z nim 2 płyty oraz wzięła udział w 4 trasach koncertowych po USA i Kanadzie.Użyczyła swojego głosu w dubbingu Królowej Idunie w filmie „Kraina Lodu 2” (2019) oraz Mamie w filmie „Wyprawa na księżyc” (2020). Założycielka oraz instruktor wokalny Warsztatów Musicalowych MUSICAMP.

Karina Komendera

Pianistka, kameralistka. Doktor sztuki w dyscyplinie artystycznej instrumentalistyka, w specjalizacji – fortepian. Pianistka orkiestry symfonicznej Opery i Filharmonii Podlaskiej, akompaniator i korepetytor wokalny. Saksofonistka Big-Bandu OiFP. Wykładowca na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina - wydziale w Białymstoku. Absolwentka Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Laureatka ogólnopolskich i międzynarodowych konkursów pianistycznych. Nagradzana stypendiami Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz wydziału kultury i sztuki rodzinnego Bielska-Białej za wybitne osiągnięcia naukowe i artystyczne. W latach 2007-2009 stypendystka Gold Country Piano Institute w Californii-USA. Jako solistka i kameralistka koncertowała na scenach w Polsce, Austrii, Włoszech, Rumunii, Litwie, Rosji, Malcie, Szwajcarii, Norwegii, Japonii i USA. W 2010 roku zadebiutowała jako solistka na scenie La MaMa Theatre w Nowym Jorku w spektaklu „Chopin – an Impression”. Od 2016 roku jest oficjalnym akompaniatorem Międzynarodowego Konkursu Instrumentów Dętych FINALIS. Współpracuje również z solistami teatrów muzycznych w całym kraju, wykonując recitale z repertuarem musicalowym, m.in. na zaproszenie agencji „Broadway w Polsce”. Obecnie związana również jako realizator i pianista z Teatrem Mazowieckim w Warszawie w spektaklu „Thrill Me", Teatrem Muzycznym w Łodzi w musicalu „Miss Saigon", Teatrem Dramatycznym w Białymstoku w spektaklu „Sopoćko", NieTeatrem i Studiem Dobra 12 w Białymstoku w cyklu „Musical Jam” oraz Grupą Teatralną Coincidentia w spektaklu „Bezbrzeża” wg Pieśni F. Shuberta. Kierownik muzyczny i pianista baletu „We love Chopin” w choreografii Zofii Rudnickiej w Operze i Filharmonii Podlaskiej. Jest uznanym muzykiem sesyjnym, uczestniczy w nagraniach płytowych i medialnych. Warsztat pianistyczny doskonaliła m.in. u Grahama Scotta, Thomasa Hechta, Johna Perry`ego, Jorgena Larsena, Kevina Kennera i wielu polskich artystów. Uczestniczyła wFestiwalach i Kursach Interpretacji m.in. Gaetano Zinetti Chamber Music w Veronie, Poland-Norway Piano Duo Cultural Bridge w Trondheim i GCPI w Nevada City.