KATARZYNA WIWER śpiewaczka i propagatorka kultury, jest absolwentką wydziału wokalno-aktorskiego Akademii Muzycznej w Krakowie. Szczególnie umiłowała muzykę dawną, która zajmuje najważniejsze miejsce w jej repertuarze, począwszy od monodii średniowiecznej (Hildegarda z Bingen), poprzez utwory Dowlanda, Zieleńskiego i Monteverdiego, pieśni Purcella i inne barokowe pieśni angielskie, liczny wybór kantat Buxtehudego i Bacha, dzieła oratoryjne Haendla, Mozarta, Haydna oraz wiele innych. Śpiewaczka nie stroni również od repertuaru pieśniarskiego i muzyki współczesnej, wykonując utwory Schuberta, Chopina, Szymanowskiego, Rodriga, aranżacje pieśni szkockich, aż po utwory pisane specjalnie dla niej. Ma na swoim koncie wiele prawykonań, zarówno utworów nowych, jak i pierwszych, czasem po setkach lat, współczesnych wykonań utworów z dziedziny muzyki dawnej (m.in. archiwalia jasnogórskie, podolinieckie, benedyktyńskie i inne). Współpracuje z wieloma zespołami m.in: Lute Duo, Flores Rosarum, Polską Orkiestrą XVIII wieku, Celtic Triangle, Tatrzańską Orkiestrą Klimatyczną, a także znakomitymi kameralistami, jak Andrzej Zawisza, Irena Davidson, Henryk Kasperczak, Marek Szlezer, czy Michał Rot. Katarzyna Wiwer jest również założycielem oraz dyrektorem artystycznym zespołu muzyki dawnej Scepus Baroque.

Śpiewaczka koncertowała na licznych festiwalach m.in.: Muzyka w starym Krakowie, Banchetto Musicale w Wilnie, Salezjańskie Lato w Przemyślu, Kolory Polski, Perła Baroku w Kobyłce, Festiwal Muzyki Polskiej, Dni Bachowskie w Krakowie, Festiwal Bachowski w Świdnicy, Festiwal „Fide et Amore” w Żorach, Festiwal Muzyki Organowej w Leżajsku, Muzyka nad Zdrojami w Szczawnicy, Barok na Spiszu, Kromer Biecz Festival, Festiwal muzyki jednogłosowej w Płocku, Chanterelle Festiwal, Wawel o zmierzchu oraz Wieczorach Wawelskich i koncertach na Zamku Królewskim w Warszawie. Jest prezesem fundacji Kulturalny Szlak, a także dyrektorem artystycznym dwóch festiwali: Muzyka nad Zdrojami, odbywającym się w Szczawnicy oraz Barok na Spiszu – festiwalu promującego wspaniałe zabytki baroku na polskim Spiszu.



MAREK SZLEZER ukończył studia w Akademii Muzycznej w Krakowie roku 2004 w klasie prof. Ewy Bukojemskiej, uzyskując dyplom z odznaczeniem. W tym samym roku otrzymał stypendium królewskie na studia podyplomowe w Chapelle Musicale Reine Elizabeth w Brukseli w klasie A. Rahmana El-Bachy, które ukończył czerwcu 2005 roku z wyróżnieniem, otrzymując tytuł „Master after Master”. W roku 2015 otrzymał tytuł doktora habilitowanego. Obecnie prowadzi własną klasę fortepianu na Akademii Muzycznej w Krakowie. Ceniony za swoje interpretacje dzieł Fryderyka Chopina otrzymał m.in I miejsce w konkursie stypendialnym Towarzystwa im. F. Chopina w Warszawie, III na Międzynarodowym Konkursie chopinowskim w Mariańskich Łaźniach, nagrodę specjalną Wydania Narodowego Dzieł Wszystkich Fryderyka Chopina, a także wiele innych nagród na renomowanych międzynarodowych konkursach pianistycznych. Ma na swoim koncie liczne światowe i polskie prawykonania utworów współczesnych (m.in. kwartetu Marka Stachowskiego „Mirroir du Temps” oraz dedykowanych mu utworów: Z. Bujarskiego, M. Chyrzyńskiego, M. Jabłońskiego, K. Meyera, M. Negreya, T. J. Opałki, M. Ptaszyńskiej, A. Walacińskiego i W. Widłaka). Jest aktywnie zaangażowany w promocję muzyki polskiej w kraju i zagranicą dokonując licznych odkryć i prawykonań utworów kompozytorów polskich XIX i XX wieku. Dzięki jego inicjatywie doszło m.in. do wydania i prawykonania Koncertu fortepianowego na lewą rękę Aleksandra Tansmana oraz dzieł Jadwigi Sarneckiej. Współpracuje z Polskim Wydawnictwem Muzycznym. 

Od roku 2013 jest również redaktorem edycji dzieł fortepianowych kompozytorów polskich dla wydawnictwa Eufonium, gdzie był autorem pierwszych wydań zbiorowych utworów m.in. Aleksandra Zarzyckiego, Juliusza Wertheima i Eugeniusza Pankiewicza.