(rodzaj świadczeń, ich wybór oraz ilość zostanie doprecyzowania w fazie rozmów roboczych, a uzależniona jest od wysokości wkładu finansowego):


DZIAŁANIA PR


Event prasowy

Niebanalne otoczenie, widoki i atmosfera to atrybuty, które gwarantuje Zakopane. Już od kilku lat w przestrzeni miasta realizujemy dość nietypowe eventy prasowe. Z powodzeniem udaje nam się to szczególnie przy zakopiańskich wydarzeniach, oddając ich charakter, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom mediów spotykając się w nietypowych miejscach często na łonie natury. Tego typu spotkania są dobrym miejscem na prezentację projektu i jego promocję. Chcemy aby obecni goście poczuli klimat organizowanych przez nas wydarzeń.


Reportaże

Realizacja cykli materiałów filmowych z możliwością lokowania produktu, bądź innej formy reklamy. Materiały emitujemy w najbardziej nośnych kanał komunikacyjnych miasta: w SM, na stronie internetowej, udostępniamy je również w przesyłanych materiałach prasowych.


MEDIA TRADYCYJNE RADIO, TELEWIZJA, PRASA

Opieramy się na współpracy z mediami tradycyjnymi radiem, telewizją i prasą. Od lat naszymi partnerami są największe grupy medialnne w kraju. W dbałości o jak najszersze dotarcie z informacją udaje nam się skutecznie połączyć współpracę z mediami komercyjnymi, jak z i mediami publicznymi. Obecni jesteśmy w programach publicystycznych i informacyjnych. Opieramy się taż na reklamach w czasach dedykowanych działaniom komercyjnym - najlepszych czasach antenowych na co pozwala nam współpraca partnerska.

W planowanych kampaniach reklamowych promującej wydarzenia istnieje możliwość komunikowania marek partnerskich.


SOCIAL MEDIA

Profile na Facebooku i Instagramie są zawsze miejscem wzmożonej prezentacji zakopiańskich wydarzeń. A to wszystko uda nam się dzięki wykorzystaniu takich narzędzi jak:.

  • Ciekawych, krótkich filmów, dzięki którym jesteśmy w stanie zaprezentować szczegóły działań festiwalowych ale i szeroką perspektywę projektu
  • Ciekawych grafiki pod media społecznościowe
  • Rolka i Stories
  • Hasztag, wykorzystanie słów kluczowych, generujących ruch
  • Link, w poście dające możliwość przekierowania
  • Wykorzystanie forów społecznościowych

Gwarantujemy w naszych świadczeniach skorzystanie z możliwości takich jak:

  • oznaczanie marki w publikacjach zamieszczanych w mediach społecznościowych
  • przygotowanie postów dedykowanych marce
  • zamieszczenie postu ze wskazaniem Firmy jako partnera wydarzenia
  • zamieszczenie postu z marką partnera

Informacje te będą publikowane za pośrednictwem kanałów gwarantujących nam stałe zasięgi: :

  • - oficjalnym Facebooku Miasta Zakopane, ponad 117 tys. osób obserwujących, średni zasięg postów ponad 2,5 mln.
  • - oficjalnym Instagramie Miasta Zakopane, ponad 37 tys followersów,


INTERNET

Pomieścimy:

  • znak marki na stronie festiwale-zakopane.pl
  • przygotowany artykułu noszącego znamiona lokowania marki opublikowany na stronie Zakopane.pl przygotowany w kontekście realizowanego partnerstwa
  • markę w spotach internetowych reklamujących zakopiańskie wydarzenia, emitowanych szeroko za pośrednictwem: 
    • i dzięki współpracy w ramach patronatów z portalami internetowym 
    • w mediach społecznościowych 
    • podczas wydarzeń 
    • przed bezpośrednią transmisją internetową za pośrednictwem oficjalnego kanału You Tube Miasta


REKLAMA NOSNIKI ZEWNĘTRZNEJ

Możliwa prezentacji na elewacji budynku Stacja Kultura Zakopane - projektor multimedialny - reklamy w kontekście partnerstwa przy realizacji projektu. Projektor multimedialny pozwala wyświetlać różne rodzaje treści, w tym prezentacje, filmy czy zdjęcia. Może być używany do celów edukacyjnych, biznesowych, a także do rozrywki. Dzięki niemu można wyświetlać obrazy w dużym formacie.

Stacja Kultura Zakopane to miejsca znajdującego się na terenie Zakopiańskiego Centrum Komunikacyjnego (komunikacja autobusowa dalekobieżna oraz komunikacja kolejowa) z bardzo dobrym traffic’iem.

Forma obecności prezentująca branding (instalacje przestrzenne, siatki wielkoformatowe, windbanery, kubiki, balony / ilości do ustalenia)

  • miejsce realizacji wydarzenia
  • Rówień Krupowa,
  • Plac Niepodległości zlokalizowany 150 metrów od Krupówek
  • Centrum Kultury Rodzimej w willi Czerwony Dwór, ul. Kasprusie 27

Możliwość emisji spotu na telebimach w miejscu odbywania się wydarzenia

Podziękowania emitowane na telebimach w miejscu odbywania się wydarzenia w formie pomieszczonego logotypu.

Możliwość obrendowania Marką krzeseł na widowni w miejscu odbywania się koncertów

Stała prezentacja nośników reklamy zewnętrznej projektu w przestrzeni miejskiej:

  • 1. nośniki reklamy zewnętrznej dwustronne 12 pól x 2
    (w formacie 170 cm x 130 cm pion) w nw. lokalizacjach
    Park Miejski ul. Grunwaldzka 50 m od Krupówek,
    Rondo Jana Pawła, ul. Bronisława Czecha (dojazd do Kużnic)
    Skrzyżowanie ul. Tetmajera z ul. Grunwaldzką
    Rondo Dmowskiego, ul. Nowotarska
    Dolna Rówień Krupowa przy „Bramie”
  • 2. nośników dwustronne typu cityligth
    (w formacie 119 cm szer x 180 cm wys, pion)
    usytuowanych w samym centrum miasta
    Krupówki
    Stacja Kultura Zakopane (na terenie Zakopiańskiego Centrum Komunikacyjnego)
    Aleje 3 go maja
    Miejska Galeria Sztuki, ul. weteranów wojny ( 5 metrów od ul. Krupówki)
    Chałubińskiego k/ nr 42 (droga prowadząca w stronę Kuźnic i Skoczni
    Plac Niepodległości ( poniżej schodów prowadzących na plac, lewa strona)
    Studyjne Kino Miejsce ul. Orkana 2
    Plac pod Gubałówką – targ maślany
  • 3. nośniki reklamowe wiaty przystankowe
    (w formacie 117,7 cm szer x 183 cm wys)
    lokalizacje:
    Chramcówki Kościół
    Zamoyskiego Parcele Urzędnicze
    Chałubińskiego
    Piłsudskiego Start
    Oswalda Balzera - Jaszczurówka
    Oswalda Balzera - Cyrhla
    DW 958 Skibówki I
    DW 958 Krzeptówki
    Kościuszki Rejon Dworca st. 18 ( FIS)
    Droga do Olczy w stronę Ronda
    Droga do Olczy - Pardałówka 2
    Droga do Olczy - Oberconiówka
    Droga do Olczy Kościół
  • 4. Ekspozycja reklamy zewnętrznej w przestrzeniach (takich jak: instalacje przestrzenne, siatki wielkoformatowe, windbanery, kubiki, balony / ilości do ustalenia):

    Dolnej Równi Krupowej, ścisłe centrum Miasta, przestrzenne miejsce „zielonego wypoczynku” najczęściej i najchętniej odwiedzane zaraz po Krupówkach przez turystów i mieszkańców z widokiem na panoramę Tatr

    Górna Równień Krupowa ścisłe centrum Miasta, przestrzenne miejsce „zielonego wypoczynku” najczęściej i najchętniej odwiedzane zaraz po Krupówkach przez turystów i mieszkańców z widokiem na panoramę Tatr

    Placu Niepodległości miejsce widoczne z środkowej części ul. Krupówki, oddalone od niej ok. 2 min pieszo (takich jak: instalacje przestrzenne, siatki wielkoformatowe, windbanery, kubiki, balony / ilości do ustalenia)

    Centrum Kultury Rodzimej w willi Czerowny Dwór, ul. Kasprusie dojście do Doliny Strążyskiej
  • 5. Pozostałe nośniki reklamy zewnętrznej
    słup miejski płachta 100 cm szer x 210 cm wys,
    słup miejski format B2 50 cm szer x 70 cm wys,
    citylighty format 119 cm szer x 180 cm wys
    tablice równień foramt 128 m szer x 110 cm wys,
    nośniki czarne, płyty, folia monomeryczna format 130 cm szer x 170 cm wys),
    CIT środek, format 68 cm szer x 98 cm wys,
    Plac Niepodległości , siatki mesh format 136 cm szer x 236 cm wys,
    Trójnóg Olcza, siata mesh, foramt 168 cm szer x 200 cm wys, -
    Latarnie flagi, format 60 cm szer x 120 cm wys
  • Ekspozycja materiałów reklamowych w punkcie Informacji Turystycznej, odwiedzanym miesięcznie przez ok. 5000 osób/turystów, gości, mieszkańców Zakopanego (takich jak: plakaty, ulotki, wydawnictwa/ilości do ustalenia)
  • Reklama na ekranach pasywnych w punkcie Informacji Turystycznej
  • Reklama na nośniku multimedialnym zlokalizowanym na terenie Zakopiańskiego Centrum Komunikacyjnym
  • Reklama na wygaszacza aplikacji mobilnej dostępnej na nośnikach typu touch, zlokalizowanych w przestrzeni miasta


WYDAWNICTWA

Reklama w Informatorze Zakopane.pl

  • podziękowania w informatorze zakopane.pl, nakład 8 tyś egz (w tym wersja polska i angielska)
  • reklama w informatorze (termin i format do ustalenia):
    ½ strony, format 120x80 mm - poziom,
    cała strona okładka, format 140x200 mm - pion
    cała strona środek, format 120x160 mm – pion


MARKETING BEZPOŚREDNI

Komunikaty medialne – rozsyłane wielokrotnie drogą mailową z informacją o zawiązanym Partnerstwie lub pomieszczeniem logo za pośrednictwem wirtualnego biura prasowego, systemu wspierającego działania media relations, rozwiązanie łączące dedykowane bazy mediów i dziennikarzy z profesjonalnym programem pocztowym i intuicyjnym portalem do pomiaru efektywności każdego wyemitowanego komunikatu.

Pakiety prasowe (przygotowane dla mediów na konferencje prasową)
– z pomieszczoną informacją o zawiązanym Partnerstwie lub pomieszczeniem logotypu