(rodzaj świadczeń, ich wybór oraz ilość zostanie doprecyzowania w fazie rozmów roboczych, a uzależniona jest od wysokości wkładu finansowego):
DZIAŁANIA PR
Event prasowy
Niebanalne otoczenie, widoki i atmosfera to atrybuty, które gwarantuje Zakopane. Już od kilku lat w przestrzeni miasta realizujemy dość nietypowe eventy prasowe. Z powodzeniem udaje nam się to szczególnie przy zakopiańskich wydarzeniach, oddając ich charakter, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom mediów spotykając się w nietypowych miejscach często na łonie natury. Tego typu spotkania są dobrym miejscem na prezentację projektu i jego promocję. Chcemy aby obecni goście poczuli klimat organizowanych przez nas wydarzeń.
Reportaże
Realizacja cykli materiałów filmowych z możliwością lokowania produktu, bądź innej formy reklamy. Materiały emitujemy w najbardziej nośnych kanał komunikacyjnych miasta: w SM, na stronie internetowej, udostępniamy je również w przesyłanych materiałach prasowych.
MEDIA TRADYCYJNE RADIO, TELEWIZJA, PRASA
Opieramy się na współpracy z mediami tradycyjnymi radiem, telewizją i prasą. Od lat naszymi partnerami są największe grupy medialnne w kraju. W dbałości o jak najszersze dotarcie z informacją udaje nam się skutecznie połączyć współpracę z mediami komercyjnymi, jak z i mediami publicznymi. Obecni jesteśmy w programach publicystycznych i informacyjnych. Opieramy się taż na reklamach w czasach dedykowanych działaniom komercyjnym - najlepszych czasach antenowych na co pozwala nam współpraca partnerska.
W planowanych kampaniach reklamowych promującej wydarzenia istnieje możliwość komunikowania marek partnerskich.
SOCIAL MEDIA
Profile na Facebooku i Instagramie są zawsze miejscem wzmożonej prezentacji zakopiańskich wydarzeń. A to wszystko uda nam się dzięki wykorzystaniu takich narzędzi jak:.
- Ciekawych, krótkich filmów, dzięki którym jesteśmy w stanie zaprezentować szczegóły działań festiwalowych ale i szeroką perspektywę projektu
- Ciekawych grafiki pod media społecznościowe
- Rolka i Stories
- Hasztag, wykorzystanie słów kluczowych, generujących ruch
- Link, w poście dające możliwość przekierowania
- Wykorzystanie forów społecznościowych
Gwarantujemy w naszych świadczeniach skorzystanie z możliwości takich jak:
- oznaczanie marki w publikacjach zamieszczanych w mediach społecznościowych
- przygotowanie postów dedykowanych marce
- zamieszczenie postu ze wskazaniem Firmy jako partnera wydarzenia
- zamieszczenie postu z marką partnera
Informacje te będą publikowane za pośrednictwem kanałów gwarantujących nam stałe zasięgi: :
- - oficjalnym Facebooku Miasta Zakopane, ponad 117 tys. osób obserwujących, średni zasięg postów ponad 2,5 mln.
- - oficjalnym Instagramie Miasta Zakopane, ponad 37 tys followersów,
INTERNET
Pomieścimy:
- znak marki na stronie festiwale-zakopane.pl
- przygotowany artykułu noszącego znamiona lokowania marki opublikowany na stronie Zakopane.pl przygotowany w kontekście realizowanego partnerstwa
- markę w spotach internetowych reklamujących zakopiańskie wydarzenia, emitowanych szeroko za pośrednictwem:
- i dzięki współpracy w ramach patronatów z portalami internetowym
- w mediach społecznościowych
- podczas wydarzeń
- przed bezpośrednią transmisją internetową za pośrednictwem oficjalnego kanału You Tube Miasta
REKLAMA NOSNIKI ZEWNĘTRZNEJ
Możliwa prezentacji na elewacji budynku Stacja Kultura Zakopane - projektor multimedialny - reklamy w kontekście partnerstwa przy realizacji projektu. Projektor multimedialny pozwala wyświetlać różne rodzaje treści, w tym prezentacje, filmy czy zdjęcia. Może być używany do celów edukacyjnych, biznesowych, a także do rozrywki. Dzięki niemu można wyświetlać obrazy w dużym formacie.
Stacja Kultura Zakopane to miejsca znajdującego się na terenie Zakopiańskiego Centrum Komunikacyjnego (komunikacja autobusowa dalekobieżna oraz komunikacja kolejowa) z bardzo dobrym traffic’iem.
Forma obecności prezentująca branding (instalacje przestrzenne, siatki wielkoformatowe, windbanery, kubiki, balony / ilości do ustalenia)
- miejsce realizacji wydarzenia
- Rówień Krupowa,
- Plac Niepodległości zlokalizowany 150 metrów od Krupówek
- Centrum Kultury Rodzimej w willi Czerwony Dwór, ul. Kasprusie 27
Możliwość emisji spotu na telebimach w miejscu odbywania się wydarzenia
Podziękowania emitowane na telebimach w miejscu odbywania się wydarzenia w formie pomieszczonego logotypu.
Możliwość obrendowania Marką krzeseł na widowni w miejscu odbywania się koncertów
Stała prezentacja nośników reklamy zewnętrznej projektu w przestrzeni miejskiej:
- 1. nośniki reklamy zewnętrznej dwustronne 12 pól x 2
(w formacie 170 cm x 130 cm pion) w nw. lokalizacjach
Park Miejski ul. Grunwaldzka 50 m od Krupówek,
Rondo Jana Pawła, ul. Bronisława Czecha (dojazd do Kużnic)
Skrzyżowanie ul. Tetmajera z ul. Grunwaldzką
Rondo Dmowskiego, ul. Nowotarska
Dolna Rówień Krupowa przy „Bramie” - 2. nośników dwustronne typu cityligth
(w formacie 119 cm szer x 180 cm wys, pion)
usytuowanych w samym centrum miasta
Krupówki
Stacja Kultura Zakopane (na terenie Zakopiańskiego Centrum Komunikacyjnego)
Aleje 3 go maja
Miejska Galeria Sztuki, ul. weteranów wojny ( 5 metrów od ul. Krupówki)
Chałubińskiego k/ nr 42 (droga prowadząca w stronę Kuźnic i Skoczni
Plac Niepodległości ( poniżej schodów prowadzących na plac, lewa strona)
Studyjne Kino Miejsce ul. Orkana 2
Plac pod Gubałówką – targ maślany - 3. nośniki reklamowe wiaty przystankowe
(w formacie 117,7 cm szer x 183 cm wys)
lokalizacje:
Chramcówki Kościół
Zamoyskiego Parcele Urzędnicze
Chałubińskiego
Piłsudskiego Start
Oswalda Balzera - Jaszczurówka
Oswalda Balzera - Cyrhla
DW 958 Skibówki I
DW 958 Krzeptówki
Kościuszki Rejon Dworca st. 18 ( FIS)
Droga do Olczy w stronę Ronda
Droga do Olczy - Pardałówka 2
Droga do Olczy - Oberconiówka
Droga do Olczy Kościół - 4. Ekspozycja reklamy zewnętrznej w przestrzeniach (takich jak: instalacje przestrzenne, siatki wielkoformatowe, windbanery, kubiki, balony / ilości do ustalenia):
Dolnej Równi Krupowej, ścisłe centrum Miasta, przestrzenne miejsce „zielonego wypoczynku” najczęściej i najchętniej odwiedzane zaraz po Krupówkach przez turystów i mieszkańców z widokiem na panoramę Tatr
Górna Równień Krupowa ścisłe centrum Miasta, przestrzenne miejsce „zielonego wypoczynku” najczęściej i najchętniej odwiedzane zaraz po Krupówkach przez turystów i mieszkańców z widokiem na panoramę Tatr
Placu Niepodległości miejsce widoczne z środkowej części ul. Krupówki, oddalone od niej ok. 2 min pieszo (takich jak: instalacje przestrzenne, siatki wielkoformatowe, windbanery, kubiki, balony / ilości do ustalenia)
Centrum Kultury Rodzimej w willi Czerowny Dwór, ul. Kasprusie dojście do Doliny Strążyskiej - 5. Pozostałe nośniki reklamy zewnętrznej
słup miejski płachta 100 cm szer x 210 cm wys,
słup miejski format B2 50 cm szer x 70 cm wys,
citylighty format 119 cm szer x 180 cm wys
tablice równień foramt 128 m szer x 110 cm wys,
nośniki czarne, płyty, folia monomeryczna format 130 cm szer x 170 cm wys),
CIT środek, format 68 cm szer x 98 cm wys,
Plac Niepodległości , siatki mesh format 136 cm szer x 236 cm wys,
Trójnóg Olcza, siata mesh, foramt 168 cm szer x 200 cm wys, -
Latarnie flagi, format 60 cm szer x 120 cm wys
- Ekspozycja materiałów reklamowych w punkcie Informacji Turystycznej, odwiedzanym miesięcznie przez ok. 5000 osób/turystów, gości, mieszkańców Zakopanego (takich jak: plakaty, ulotki, wydawnictwa/ilości do ustalenia)
- Reklama na ekranach pasywnych w punkcie Informacji Turystycznej
- Reklama na nośniku multimedialnym zlokalizowanym na terenie Zakopiańskiego Centrum Komunikacyjnym
- Reklama na wygaszacza aplikacji mobilnej dostępnej na nośnikach typu touch, zlokalizowanych w przestrzeni miasta
WYDAWNICTWA
Reklama w Informatorze Zakopane.pl
- podziękowania w informatorze zakopane.pl, nakład 8 tyś egz (w tym wersja polska i angielska)
- reklama w informatorze (termin i format do ustalenia):
½ strony, format 120x80 mm - poziom,
cała strona okładka, format 140x200 mm - pion
cała strona środek, format 120x160 mm – pion
MARKETING BEZPOŚREDNI
Komunikaty medialne – rozsyłane wielokrotnie drogą mailową z informacją o zawiązanym Partnerstwie lub pomieszczeniem logo za pośrednictwem wirtualnego biura prasowego, systemu wspierającego działania media relations, rozwiązanie łączące dedykowane bazy mediów i dziennikarzy z profesjonalnym programem pocztowym i intuicyjnym portalem do pomiaru efektywności każdego wyemitowanego komunikatu.
Pakiety prasowe (przygotowane dla mediów na konferencje prasową)
– z pomieszczoną informacją o zawiązanym Partnerstwie lub pomieszczeniem logotypu